1. Paslaugos.lt
  2. » Klausk profesionalų
  3. » Klausimas

Siuntų tarnyba pradangino siuntinį

prieš 12 dienų - Lankytojas anonimiškai paskelbė kategorijoje Advokatai, teisininkai

2 atsakymai 26 peržiūros

Laba diena,
Siuntų tarnyba pradangino siuntinį.Gruodžio 5 d.bus mėnuo,kai jis buvo išsiųstas.Motyvuodami tuo,kad siunčiau maistą,kurio siųsti negalima,jie nekompensuos mums padarytos žalos.Pildydama siuntimo anketą parašiau,kad siuntinyje maistas, atvažiavęs paimti siuntinio kurjeris taip pat žinojo,kad ten maistas, tačiau siuntinį paėmė.
Noriu sužinoti ar turim galimybę išsireikalauti kompensaciją už prarastą siuntinį? Jei taip,kokie turėtų būti mūsų veiksmai?
Ačiū,
Pagarbiai, Kamilė

2 atsakymai

  • Teisininkė Kurį Apgins Kareivienė (Klaipėda)
    Kreipkitės iš pradžių į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir prašykite apginti pažeistą teisę (skundo forma rasite jų tinklalapyje).Tarnyba gali pati pradėti bylą teisme savo iniciatyva ir dar uždėti baudą siuntų tarnybai.. Mano galva nuostoliai būs atlyginti. Dar pridėkite reikalavimą dėl Jūsų patirtos neturtinės ( moralinės) žalos, t.y. dėl streso, nervinės įtampos, , baimės, fizinių skaumų, nemigos, pažeminimo,išnaudoto laiko, papildimų išlaidų ir pan., nes galimai siuntų tarnyba ar vienas iš jų darbuotojų paėmė maisto siuntinį ir sutraiškė mūsų skanestas...
    Linkiu sekmės.
  • Eglė (Kaunas) - Eiti į puslapį eiti į puslapį »
    Sveiki,

    Na reikėtų pažiūrėti siuntų/pašto taisykles (priklausomai nuo paslaugos teikėjo). Jei tai buvo neleistinas siuntinys, o Jūs vis tiek siuntėte, galimai jie yra nusimatę, jog tokio pobūdžio siuntos praradimas nekompensuojamas. Vis dėlto, nežinant kas tai per paslaugos teikėjas ir nesusipažinus su dokumentais, nelabai įmanoma ką tiksliau pasakyti.