1. Paslaugos.lt
  2. D.U.K.

Dažniausiai užduodami klausimai

Spustelkite ant Jus dominančio klausimo.
Jeigu nepavyksta rasti reikiamo atsakymo, susisiekite su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu 8 652 03 000.

  • Kodėl puslapyje rodomas ne mano telefono numeris?

    Šiuo metu Jūsų puslapyje yra rodomas tik Jums priskirtas unikalus Paslaugos.lt telefono numeris. Klientui šiuo numeriu paskambinus, skambutis bus peradresuojamas į Jūsų asmeninį numerį, kurį nurodėte savo paskyroje.

    Visus skambučius ir žinutes gausite į savo numerį, tačiau tiksliai žinosite, jog klientas Jus rado Paslaugos.lt portale, nes peradresuoto skambučio pradžioje girdėsite pranešimą "Klientas iš Paslaugos.lt".

    Plačiau galite skaityti čia - https://paslaugos.lt/blogas/jusu-telefono-numeris

  • Kaip pakeisti savo puslapio kategoriją?

    Puslapio kategorija gali būti keičiama per tris dienas nuo puslapio aktyvacijos.

    Puslapio kategoriją gali pakeisti tik Paslaugos.lt administracija. Rašykite laišką - [email protected], nurodę tikslią kategoriją, kurioje puslapis turi būti. Laišką siųskite iš el. pašto adreso, kuris nurodytas Jūsų puslapyje.

  • Kaip veikia rekomendacijų sistema?

    Paslaugos.lt rekomendacijų sistema padeda įvertinti paslaugų teikėjo kompetenciją, reputaciją ir aktyvumą. Kuo daugiau rekomendacijų turi paslaugų teikėjas, tuo didesnė tikimybė, kad teikėjas paslaugas atlieka kokybiškai, turi daug patirties ir gerą reputaciją.

    Kas gali palikti rekomendaciją?

    Paslaugų teikėjus gali rekomenduoti jų buvę klientai, kurie užsiregistruoja Paslaugos.lt, suteikia informacijos apie save ir atliktą paslaugą.

    Kokią informaciją reikia pateikti, norint palikti rekomendaciją?

    Norinčių palikti rekomendaciją prašome užsiregistruoti Paslaugos.lt, pateikti savo vardą, komentarą apie atliktas paslaugas, jų atlikimo datą ir el. pašto adresą. Papildomai skatiname palikti kliento pavardę, telefono nr., profilio nuotrauką, atliktų darbų nuotraukų (jeigu įmanoma). Skatiname klientus palikti kuo daugiau informacijos, kad rekomendacija būtų vertinga tiek paslaugų teikėjui, tiek kitiems Paslaugos.lt vartotojams.

    Kaip įvertinti rekomendacijų patikimumą?

    Portalo administracija naujas rekomendacijas nuolatos tikrina ir prireikus moderuoja. Kilus įtarimų, kad rekomendacijos sukurtos nesąžiningai, jos yra trinamos be atskiro įspėjimo.

    Taip pat, lankytojai gali savarankiškai patikrinti paslaugų teikėją rekomenduojančio Paslaugos.lt nario profilio puslapį. Šiame puslapyje galima rasti vartotojo informaciją: registracijos datą, paskutinio prisijungimo datą, visas paslaugų teikėjams paliktas rekomendacijas bei nusiskundimus, Facebook profilį ir kt. Esant poreikiui, galima susisiekti su vartotoju ir pasiteirauti apie paslaugų teikėjo atliktą paslaugą.

  • Kaip veikia nusiskundimų sistema?

    Nesąžiningų, nekokybiškai dirbančių paslaugų teikėjų puslapiuose galite rasti informaciją apie neišspręstus nusiskundimus. Nusiskundimų patikimumą tikriname. Jeigu nusiskundimas argumentuotas ir išsamus, skatiname paslaugų teikėją jį spręsti, kad klientas nusiskundimą atsiimtų. Paslaugų teikėjui gavus 3 nusiskundimus, sukurtas puslapis pašalinamas iš portalo. Jeigu neišspręstų nusiskundimų paslaugų teikėjas neturi, didelė tikimybė, jog jis paslaugas teikia kokybiškai ir yra vertas dėmesio.

    Paslaugų teikėjų puslapiuose galima rasti nusiskundimus, kai paslauga nebuvo atlikta, tačiau buvo tiksliai susitarta su klientu dėl paslaugos atlikimo (paslaugų teikėjas neatisliepia, neatrašo, užblokuoja ir pan.). Tokie nusiskundimai paslaugų teikėjų puslapiuose rodomi 7 d.

    Kaip sprendžiami nusiskundimai?

    Nusiskundimus administruojame ypač atsakingai. Kraštutiniais atvejais, jeigu nepavyksta paslaugų teikėjui ir klientui susitarti, atliekame šiuos veiksmus:

    • išanalizuojame nusiskundimą ir pateiktą informaciją. Prašome papildyti informaciją, jeigu jos trūksta;

    • prašome patvirtinti žmogaus, parašiusio nusiskundimą, tapatybę;

    • jeigu pakanka informacijos įrodančios, kad kliento nusiskundimas pagrįstas, o paslaugų teikėjui nepavyksta išspręsti konflikto, nusiskundimą atvaizduojame teikėjo puslapyje. Prie nusiskundimo paslaugų teikėjas gali palikti komentarą ir aprašyti savo poziciją bei paaiškinti, kodėl negalėjo išspręsti susidariusios situacijos.

    Tais atvejais, kai informacijos, pagrindžiančios nusiskundimo patikimumą, trūksta, jis yra atmetamas.

    Ar galima nusiskundimą palikti anonimiškai?

    Jeigu klientas patvirtina savo tapatybę portalo administracijai, paliekame teisę neskelbti savo vardo ir pavardės viešai.

    Kokios informacijos reikia, norint pagrįsti nusiskundimą?

    • Blogai atliktos paslaugos nuotraukos, dokumentai, failai;

    • sutartos sumos arba avanso bankinio mokėjimo nurodymo kopija;

    • pinigų priėmimo-perdavimo kvitas;

    • sąskaita už suteiktas paslaugas;

    • sutartis su paslaugų teikėju;

    • susirašinėjimas el. paštu, „Facebook’e“, „Skype“ ir pan.;

    • pokalbių išklotinė;

    • kita.

    Tais atvejais, kai informacijos, pagrindžiančios nusiskundimo patikimumą, trūksta, jis yra atmetamas.

    Kaip galima panaikinti nusiskundimą?

    • Nusiskundimas gali būti panaikinamas jo autoriaus prašymu.

    • Nusiskundimas gali būti panaikinamas paslaugų teikėjo prašymu po 6 mėn. nuo nusiskundimo paskelbimo datos. Svarbi sąlyga - per 6 mėn. nuo skundo paskelbimo datos paslaugų teikėjas turi gauti mažiausiai 5 rekomendacijas, kurios parašytos prisijungus su Facebook. Prašymą dėl skundo panaikinimo rašykite el. paštu [email protected]

    • Nusiskundimas, kai paslauga nebuvo atlikta, tačiau buvo tiksliai susitarta su klientu dėl paslaugos atlikimo (paslaugų teikėjas neatisliepia, neatrašo, užblokuoja ir pan.) iš paslaugų teikėjo puslapio automatiškai pašalinamas po 7 d. nuo paskelbimo arba skundo autoriaus prašymu.

  • Kas gali reklamuoti savo paslaugas ir prekes Paslaugos.lt?

    Reklamuoti savo paslaugas ir prekes gali visi amatininkai, meistrai, įmonės, darbininkai, įvairių sričių specialistai, studentai ir visi norintys pradėti savo verslą bei užsidirbti darydami tai, ką moka geriausiai.

  • Kaip pradėti paslaugų reklamą Paslaugos.lt?

    Norėdami pradėti savo paslaugų reklamą Paslaugos.lt portale, užsiregistruokite ir susikurkite bent vieną asmeninį puslapį. Padarykite tai jau dabar: + reklamuoti paslaugas

  • Kiek kainuoja susikurti asmeninį puslapį?

    Kainos svyruoja priklausomai nuo kategorijos bei miesto, kuriame vykdote veiklą. Tikslias kainas sužinosite pasirinkę kategoriją ir susikūrę puslapį.

  • Kaip susikurti pirmą asmeninį puslapį?

    Spauskite + reklamuoti paslaugas viršutinėje juostoje ir įveskite savo el. pašto adresą bei sugalvotą slaptažodį. Kitame žingsnyje užpildykite privalomus asmeninės registracijos laukelius. Pasirinkite paslaugų kategoriją, užpildykite puslapio informaciją ir spauskite Publikuoti.

  • Kaip susikurti papildomą asmeninį puslapį?

    Norėdami susikurti papildomą asmeninį puslapį, dešinėje pusėje pasirinkite Mano puslapiai ir spauskite +Sukurti puslapį..

  • Kokias paslaugas galima reklamuoti Paslaugos.lt?

    Paslaugos.lt galima reklamuoti visas paslaugas, kurios atitinka šiuos reikalavimus:

    • paslaugos yra neuždraustos Lietuvos Respublikos įstatymų;
    • paslaugos praktiškai reikalingos Lietuvoje ar užsenyje gyvenantiems žmonėms ir (arba) Lietuvoje ar užsenyje veiklą vykdančioms įmonėms.
  • Ar galima reklamuoti prekes Paslaugos.lt?

    Taip, Paslaugos.lt portale galima reklamuoti savarankiškai pagamintas, užaugintas ar surinktas prekes; paslaugų teikėjo perparduodamas trečiųjų asmenų prekes.

  • Ar mano asmeninis puslapis bus randamas Google paieškoje?

    Taip, kiekvienas Jūsų sukurtas puslapis gali būti atskirai surastas ir per Google paieškos sistemą, įvedant tam tikrus, su Jūsų veikla susijusius raktažodžius arba asmeninę informaciją. Sukūrus puslapį gali tekti palaukti iki poros mėnesių, kol jis atsiras Google paieškoje.

  • Kaip redaguoti asmeninį puslapį?

    Viršutinėje juostoje pasirinkite Mano puslapiai ir spauskite Redaguoti prie puslapio, kurį norite pakoreguoti.

  • Kaip įkelti nuotrauką prie darbų pavyzdžių?

    Prie savo puslapio spauskite mygtuką "Redaguoti". Kairėje pusėje spauskite "Galerija" ir "Įkelti FOTO".

    Nuotraukų vietas galerijoje galima keisti: paspauskite ant nuotraukos ir tempkite į norimą poziciją.

  • Kokias nuotraukas galima kelti?

    Į asmeninę nuotraukų galeriją galima kelti tik asmenines darbų, darbovietės ar kitas, su veikla susijusias, nuotraukas. Galimi nuotraukų formatai: JPG, PNG, GIF. Minimalus nuotraukų dydis 400 x 300 px. Visos įkeltos nuotraukos privalo nepažeisti autorių teisių.
    Plačiau, kokias nuotraukas įkelti į darbų galeriją, galite skaityti ČIA.

  • Kodėl nepavyksta įkelti nuotraukos?

    Jeigu nepavyksta įkelti nuotraukos, patikrinkite ar keliamos nuotraukos dydis yra mažiausiai 400 x 300 px. Prieš bandant pakartotinai įkelti nuotrauką, perkraukite naršyklę. Jeigu nuotraukų įkelti vis tiek nepavyksta, pamėginkite tai padaryti naudojantis kita naršykle (pvz. Chrome ar Firefox).

  • Kaip įkelti vaizdo įrašą prie darbų pavyzdžių?

    Prie savo puslapio spauskite mygtuką "Redaguoti". Kairėje pusėje spauskite "Galerija" ir "Įkelti VIDEO".

    Galima įkelti tik tuos vaizdo įrašus, kurie yra patalpinti Youtube arba Vimeo. Vaizdo įrašų vietas galerijoje galima keisti: paspauskite ant įrašo ir tempkite į norimą poziciją.

  • Kaip papildyti savo sąskaitą?

    Papildyti Paslaugos.lt asmeninę sąskaitą galite viršutinėje juostoje pasirinkę Sąskaita, nurodę pasirinktą sumą ir mokėjimo būdą.

  • Kodėl nepasipildo sąskaita po apmokėjimo?

    Jeigu Jūs pildėte asmeninę Paslaugos.lt sąskaitą, bet sąskaitos likutis nepasipildė, prisijunkite prie savo internetinės bankininkystės ir patikrinkite, ar pinigai buvo išskaičiuoti iš Jūsų banko sąskaitos. Įsitikinę, kad pinigai buvo išskaičiuoti, luktelėkite iki 15 minučių ir jeigu Jūsų sąskaitos likutis liks nepapildytas, susisiekite su mumis el.pašto adresu [email protected] arba telefonu 8 652 03 000.

  • Kaip gauti daugiau užsakymų per trumpesnį laikotarpį?

    • Įsitikinkite, jog puslapio informacija yra teisinga: pateikite galiojančius kontaktinius duomenis.
      Puslapio aprašymas turėtų būti tvarkingas ir aiškus, o galeriją būtinai papildykite nuotraukomis ir vaizdo įrašais. Jūsų klientai nori matyti darbų pavyzdžius.
    • Rekomenduojame įkelti profilio nuotrauką (asmeninę Jūsų nuotrauką, kurioje matomas veidas) - tai klientams suteiks daugiau pasitikėjimo.
  • Kaip išsiųsti bendrą užklausą?

    Bendrą užklausą išsiųsite paspaudę čia.

    Aprašykite, kokios paslaugos ieškote. Jeigu turite, prikabinkite papildomus failus, nurodykite biudžetą, miestą bei kontaktinius duomenis ir spauskite "Siųsti".

    Kuo daugiau informacijos užklausoje pateiksite, tuo daugiau ir tikslesnių pasiūlymų gausite.

  • Kaip veikia puslapio iškėlimas žvaigždutėmis?

    Kuo daugiau žvaigždučių užsisakote – tuo aukščiau Jūsų puslapis bus rodomas kategorijų sąraše. Puslapio pozicija kategorijoje gali keistis, jeigu kiti paslaugų teikėjai nusipirks daugiau žvaigdučių arba paslaugų teikėjams pasibaigs turimų žvaigdžučių galiojimas.

    Jeigu keli puslapiai turi vienodą žvaigždučių skaičių, aukščiau bus rodomas tas, kuris turi daugiau turinio kokybės taškų. Apie turinio kokybės taškus plačiau skaitykite čia: https://paslaugos.lt/turinio-kokybe

  • Kaip rikiuojami puslapiai, neturintys žvaigždučių?

    Pirmiausia rodomi iškelti puslapiai pagal užsakytų žvaigždučių kiekį ir iškėlimo laikotarpį. Neiškelti aktyvūs puslapiai rikiuojami pagal turinio kokybės taškus, kurie suteikiami už:

    • Nurodytos visų pažymėtų paslaugų kainos - 100 tšk.
    • Nurodytas pagrindinis įkainis - 100 tšk.
    • Už 1-50 darbų pavyzdžių - 20-250 tšk.
    • Visų nuotraukų priskyrimas paslaugoms - 75 tšk.
    • Už 1-20 rekomendacijų - 60-300 tšk.
    • 1000 ir daugiau ženklų aprašymas - 100 tšk.
    • Įkelta profilio nuotrauka, įvesta patirtis - 75 tšk.

    Plačiau apie turinio kokybės taškus

    Nemokamai rodomi neaktyvūs puslapiai rikiuojami pagal turinio kokybės taškus po aktyviais puslapiais.

  • Ką daryti, jeigu nepavyksta prisijungti?

    Jeigu negalite prisijungti, įsitikinkite, kad įvedėte teisingą el. pašto adresą ir slaptažodį. Nepavykus prisijungti, susisiekite su mumis el. pašto adresu [email protected].

  • Ką daryti, jeigu pamiršau slaptažodį?

    Prisijungimo lange spauskite "Atkurti slaptažodį". Įveskite el. pašto adresą, kuriuo registravotės portale. Šiuo adresu bus išsiųsta nuoroda, kurią paspaudus, susikursite naują slaptažodį ir galėsite prisijungti.

  • Kaip ištrinti savo puslapį?

    Prisijungę prie paskyros, spauskite viršuje "Mano puslapiai". Prie puslapio, kurį norite panaikinti, spauskite "Ištrinti". Įveskite slaptažodį, kuriuo registravote savo paskyrą bei įrašykite puslapio panaikinimo priežastį. Patvirtinę savo pasirinkimą, negrįžtamai ištrinsite asmeninį puslapį ir visą su juo susijusią informaciją iš Paslaugos.lt portalo.

  • Kaip ištrinti savo registraciją?

    Prisijunkite prie portalo, vartotojo meniu pasirinkite Nustatymai ir šio puslapio apatiniame dešiniajame kampe paspauskite nuorodą ištrinti registraciją. Patvirtinę pasirinkimą, negrįžtamai ištrinsite savo registraciją ir visą su ja susijusią informaciją iš portalo Paslaugos.lt.

  • Kodėl prie kai kurių profilio nuotraukų yra skydelio ženklas?

    Skydelis prie profilio nuotraukos reiškia, kad paslaugų teikėjo tapatybė yra patvirtinta ir Paslaugos.lt administracija turi paslaugų teikėjo duomenis.

  • Kaip patvirtinti tapatybę?

    Jūsų tapatybė yra patvirtinama automatiškai, jeigu kada nors pildėte savo sąskaitą. Jeigu Jūsų tapatybė dar nėra patvirtinta, papildykite sąskaitą bent 1 €.

  • Ar mano asmeniniai duomenys yra saugūs?

    Visa pateikta informacija yra saugoma saugiuose įmonės serveriuose. UAB „Diginet LTU“ yra oficialiai registruotas Valstybinėje duomenų apsaugos inspekcijoje (www.ada.lt) kaip patikimas asmens duomenų valdytojas ir tvarkytojas.

  • Ką daryti, jeigu paslaugų teikėjas mane apgavo?

    Apgavystės atveju kreipkitės į policiją ir praneškite mums el. pašto adresu [email protected] arba telefonu 8 652 03 000.

  • Kaip susisiekti su Paslaugos.lt administratoriais?

    Jei kils klausimų, turėsite pastebėjimų, nusiskundimų, ar tiesiog norėsite išsakyti savo nuomonę – nedvejokite ir susisiekite su mumis el. pašto adresu [email protected] arba telefonu 8 652 03 000.

Pagal Jūsų užklausą informacijos nėra.