Dažniausiai užduodami klausimai

Spustelkite ant Jus dominančio klausimo. Jeigu nepavyksta rasti reikiamo atsakymo, susisiekite su mumis el. paštu info@paslaugos.lt arba telefonu 8 652 03 000.

  • Kaip veikia rekomendacijų ir nusiskundimų sistema?

    Paslaugos.lt rekomendacijų sistema padeda įvertinti paslaugų teikėjo kompetenciją, reputaciją ir aktyvumą. Kuo daugiau rekomendacijų turi paslaugų teikėjas, tuo didesnė tikimybė, kad teikėjas paslaugas atlieka kokybiškai, turi daug patirties ir gerą reputaciją.

    Kas gali palikti rekomendaciją?

    Paslaugų teikėjus gali rekomenduoti jų buvę klientai, kurie užsiregistruoja Paslaugos.lt, suteikia informacijos apie save ir atliktą paslaugą.

    Kokią informaciją reikia pateikti, norint palikti rekomendaciją?

    Norinčių palikti rekomendaciją prašome užsiregistruoti Paslaugos.lt, pateikti savo vardą, komentarą apie atliktas paslaugas, jų atlikimo datą ir el. pašto adresą. Papildomai skatiname palikti kliento pavardę, telefono nr., profilio nuotrauką, atliktų darbų nuotraukų (jeigu įmanoma). Skatiname klientus palikti kuo daugiau informacijos, kad rekomendacija būtų vertinga tiek paslaugų teikėjui, tiek kitiems Paslaugos.lt vartotojams.

    Kaip įvertinti rekomendacijų patikimumą?

    Portalo administracija naujas rekomendacijas pastoviai tikrina ir prireikus moderuoja. Kilus įtarimų, kad rekomendacijos sukurtos nesąžiningai, jos yra trinamos be atskiro įspėjimo.

    Taip pat, lankytojai gali savarankiškai patikrinti paslaugų teikėją rekomenduojančio Paslaugos.lt nario profilio puslapį. Šiame puslapyje galima rasti visą vartotojo informaciją: kontaktus, Facebook paskyros nuorodą, registracijos datą, paskutinio prisijungimo datą, visas paslaugų teikėjams paliktas rekomendacijas ir kt. Esant poreikiui, galima susisiekti su vartotoju ir pasiteirauti apie paslaugų teikėjo atliktą paslaugą.

    Taip pat, nesąžiningų, nekokybiškai dirbančių paslaugų teikėjų puslapiuose galite rasti informaciją apie neišspręstus nusiskundimus. Nusiskundimų patikimumą tikriname. Jeigu nusiskundimas argumentuotas ir išsamus, skatiname paslaugų teikėją jį spręsti, kad klientas nusiskundimą atsiimtų. Jeigu paslaugų teikėjas situacijos spręsti nebando, nusiskundimas yra paskelbiami viešai. Ilgainiui, paslaugų teikėjui gaunant naujų nusiskundimų ir jų nesprendžiant, paslaugų teikėjas pašalinamas iš portalo. Jeigu neišspręstų nusiskundimų paslaugų teikėjas neturi, didelė tikimybė, jog jis paslaugas teikia kokybiškai ir yra vertas dėmesio.

    Kaip sprendžiami nusiskundimai?

    Nusiskundimus administruojame ypač atsakingai. Pirma leidžiame paslaugų teikėjams nusiskundimus išsispręsti patiems (galbūt įvyko nesusipratimas). Kraštutiniais atvejais, jeigu nepavyksta paslaugų teikėjui ir klientui susitarti, atliekame šiuos veiksmus:

    • išanalizuojame nusiskundimą ir pateiktą informaciją. Prašome papildyti informaciją, jeigu jos trūksta;

    • prašome patvirtinti žmogaus, parašiusio nusiskundimą, tapatybę;

    • jeigu pakanka informacijos įrodančios, kad kliento nusiskundimas pagrįstas, o paslaugų teikėjui nepavyksta išspręsti konflikto, nusiskundimą atvaizduojame teikėjo puslapyje. Prie nusiskundimo paslaugų teikėjas gali palikti komentarą ir aprašyti savo poziciją bei paaiškinti, kodėl negalėjo išspręsti susidariusios situacijos.

    Tais atvejais, kai informacijos, pagrindžiančios nusiskundimo patikimumą, trūksta, jis yra atmetamas.

    Ar galima nusiskundimą palikti anonimiškai?

    Jeigu klientas patvirtina savo tapatybę portalo administracijai, paliekame teisę neskelbti savo vardo ir pavardės viešai.

    Kokios informacijos reikia, norint pagrįsti nusiskundimą?

    • Blogai atliktos paslaugos nuotraukos, dokumentai, failai;

    • sutartos sumos arba avanso bankinio mokėjimo nurodymo kopija;

    • pinigų priėmimo-perdavimo kvitas;

    • sąskaita už suteiktas paslaugas;

    • sutartis su paslaugų teikėju;

    • susirašinėjimas el. paštu, „Facebook’e“, „Skype“ ir pan.;

    • pokalbių išklotinė;

    • kita.

    Tais atvejais, kai informacijos, pagrindžiančios nusiskundimo patikimumą, trūksta, jis yra atmetamas.

  • Kas gali reklamuoti savo paslaugas ir prekes Paslaugos.lt?

    Reklamuoti savo paslaugas ir prekes gali visi amatininkai, meistrai, įmonės, darbininkai, įvairių sričių specialistai, studentai ir visi norintys pradėti savo verslą bei užsidirbti darydami tai, ką moka geriausiai.

  • Kaip pradėti paslaugų reklamą Paslaugos.lt?

    Norėdami pradėti savo paslaugų reklamą Paslaugos.lt portale, užsiregistruokite ir susikurkite bent vieną asmeninį puslapį. Padarykite tai jau dabar: + reklamuoti paslaugas

  • Kiek kainuoja susikurti asmeninį puslapį?

    Kainos svyruoja nuo 1.99 € iki 11.99 € už 60 dienų, priklausomai nuo kategorijos. Tikslias kainas sužinosite susikūrę puslapį.

  • Kaip susikurti pirmą asmeninį puslapį?

    Spauskite + reklamuoti paslaugas viršutinėje juostoje ir įveskite savo el. pašto adresą bei sugalvotą slaptažodį. Kitame žingsnyje užpildykite privalomus asmeninės registracijos laukelius. Pasirinkite paslaugų kategoriją, užpildykite puslapio informaciją ir spauskite Publikuoti.

  • Kaip susikurti papildomą asmeninį puslapį?

    Norėdami susikurti papildomą asmeninį puslapį, dešinėje pusėje pasirinkite Mano puslapiai ir spauskite +Sukurti puslapį..

  • Kokias paslaugas galima reklamuoti Paslaugos.lt?

    Paslaugos.lt galima reklamuoti visas paslaugas, kurios atitinka šiuos reikalavimus:

    • paslaugos yra neuždraustos Lietuvos Respublikos įstatymų;
    • paslaugos praktiškai reikalingos Lietuvoje ar užsenyje gyvenantiems žmonėms ir (arba) Lietuvoje ar užsenyje veiklą vykdančioms įmonėms.
  • Ar galima reklamuoti prekes Paslaugos.lt?

    Taip, Paslaugos.lt portale galima reklamuoti savarankiškai pagamintas, užaugintas ar surinktas prekes; paslaugų teikėjo perparduodamas trečiųjų asmenų prekes.

  • Ar mano asmeninis puslapis bus randamas Google paieškoje?

    Taip, kiekvienas Jūsų sukurtas puslapis gali būti atskirai surastas ir per Google paieškos sistemą, įvedant tam tikrus, su Jūsų veikla susijusius raktažodžius arba asmeninę informaciją. Sukūrus puslapį gali tekti palaukti iki poros mėnesių, kol jis atsiras Google paieškoje.

  • Kaip redaguoti asmeninį puslapį?

    Viršutinėje juostoje pasirinkite Mano puslapiai ir spauskite Redaguoti prie puslapio, kurį norite pakoreguoti.

  • Kaip įkelti nuotrauką prie darbų pavyzdžių?

    Pirmiausia pasirinkite puslapį, į kurį norite įkelti nuotrauką, spauskite Redaguoti viršutiniame kairiajame kampe ir Įkelti nuotraukų. Užvedus pelytę ant įkeltos nuotraukos galėsite ją aprašyti (mygtukas kairėje), ištrinti (mygtukas dešinėje) arba tempti į norimą vietą.

  • Kokias nuotraukas galima kelti?

    Į asmeninę nuotraukų galeriją galima kelti tik asmenines darbų, darbovietės ar kitas, su veikla susijusias, nuotraukas. Galimi nuotraukų formatai: JPG, PNG, GIF. Minimalus nuotraukų dydis 400 x 300 px. Visos įkeltos nuotraukos privalo nepažeisti autorių teisių.

  • Kodėl nepavyksta įkelti nuotraukos?

    Jeigu nepavyksta įkelti nuotraukos, patikrinkite ar keliamos nuotraukos dydis yra mažiausiai 400 x 300 px. Prieš bandant pakartotinai įkelti nuotrauką, perkraukite naršyklę. Jeigu nuotraukų įkelti vis tiek nepavyksta, pamėginkite tai padaryti naudojantis kita naršykle (pvz. Chrome ar Firefox).

  • Kaip įkelti vaizdo įrašą prie darbų pavyzdžių?

    Vaizdo įrašų įkėlimas labai panašus į nuotraukų įkėlimą. Pirmiausia pasirinkite puslapį, į kurį norite įkelti įrašą, spauskite Redaguoti viršutiniame kairiajame kampe ir Įkelti video. Į atsiradusį laukelį įveskite Youtube arba Vimeo nuorodą ir spauskite Įkelti.

  • Kaip papildyti savo sąskaitą?

    Papildyti Paslaugos.lt asmeninę sąskaitą galite viršutinėje juostoje pasirinkę Sąskaita, nurodę pasirinktą sumą ir mokėjimo būdą.

  • Kodėl nepasipildo sąskaita po apmokėjimo?

    Jeigu Jūs pildėte asmeninę Paslaugos.lt sąskaitą, bet sąskaitos likutis nepasipildė, prisijunkite prie savo internetinės bankininkystės ir patikrinkite, ar pinigai buvo išskaičiuoti iš Jūsų banko sąskaitos. Įsitikinę, kad pinigai buvo išskaičiuoti, luktelkite iki 15 minučių ir jeigu Jūsų sąskaitos likutis liks nepapildytas, susisiekite su mumis el.pašto adresu info@paslaugos.lt arba telefonu 8 652 03 000.

  • Kaip gauti daugiau užsakymų per trumpesnį laikotarpį?

    • Įsitikinkite, jog puslapio informacija yra teisinga: pateikite galiojančius kontaktinius duomenis.
      Puslapio aprašymas turėtų būti tvarkingas ir aiškus, o galeriją būtinai papildykite nuotraukomis ir vaizdo įrašais. Jūsų klientai nori matyti darbų pavyzdžius.
    • Rekomenduojame įkelti profilio nuotrauką (asmeninę Jūsų nuotrauką, kurioje matomas veidas) - tai klientams suteiks daugiau pasitikėjimo.
    • Taip pat sukurkite trumpąją puslapio nuorodą (eikite į Mano puslapiai ir spauskite Sukurti nuorodą prie pasirinkto puslapio), kurią rekomenduojame dalinti draugams ir klientams, paskelbti Facebook ir kituose socialiniuose tinkluose. Nuoroda turėtų būti paprasta, lengvai įsimenama ir reprezentuojanti Jus ir Jūsų teikiamas paslaugas.
  • Kaip bendras užklausas gauti greičiau?

    Norint gauti užklausas greičiau, reikia išsikelti savo puslapį. Bendras užklausas pirmiausia gauna daugiausiai žvaigždučių turintys paslaugų teikėjai. Visi kiti – 15 minučių vėliau, priklausomai nuo žvaigdučių skaičiaus (pavyzdžiui, pirmiausia užklausą gaus 5 žvaigždutes turintys, po 15 min. - 4, dar po 15 min. - 3 ir t.t.).

  • Kaip išsiųsti bendrą užklausą?

    Pirmiausia suraskite konkrečią kategoriją, kuriai norite siųsti užklausą. Lengviausias būdas tai padaryti yra pasinaudoti paieškos laukeliu.

    Atsidarę reikiamą kategoriją spauskite mygtuką Siųsti užklausą visiems>>, kurį rasite virš paslaugų teikėjų sąrašo.

    Aprašykite savo poreikį, nurodykite biudžetą, kontaktinius duomenis, miestą ir spauskite Siųsti.

  • Kaip veikia puslapio iškėlimas žvaigždutėmis?

    Kuo daugiau žvaigždučių užsisakote – tuo auksčiau Jūsų puslapis bus rodomas kategorijų sąraše. Jeigu keli puslapiai turi vienodą žvaigždučių skaičių, aukščiau bus rodomas tas, kuris yra užsisakęs planą ilgesniam laikotarpiui.

  • Ką daryti, jeigu nepavyksta prisijungti?

    Jeigu negalite prisijungti, įsitikinkite, kad įvedėte teisingą el. pašto adresą ir slaptažodį. Nepavykus prisijungti, susisiekite su mumis el. pašto adresu info@paslaugos.lt.

  • Ką daryti, jeigu pamiršau slaptažodį?

    Prisijungimo lange paspauskite Slaptažodžio atkūrimas. Įveskite el. pašto adresą, kuriuo registravotės portale. Šiuo adresu bus išsiųsta nuoroda, kurią paspaudę galėsite atkurti savo slaptažodį.

  • Kaip ištrinti savo puslapį?

    Prisijunkite prie portalo, viršutinėje juostoje pasirinkite Mano puslapiai, pasirinkite, kurį puslapį ketinate ištrinti ir spauskite Ištrinti. Patvirtinę savo pasirinkimą negrįžtamai ištrinsite asmeninį puslapį ir visą su juo susijusią informaciją iš portalo Paslaugos.lt.

  • Kaip ištrinti savo registraciją?

    Prisijunkite prie portalo, vartotojo meniu pasirinkite Nustatymai ir šio puslapio apatiniame dešiniajame kampe paspauskite nuorodą ištrinti registraciją. Patvirtinę pasirinkimą, negrįžtamai ištrinsite savo registraciją ir visą su ja susijusią informaciją iš portalo Paslaugos.lt.

  • Kodėl prie kai kurių profilio nuotraukų yra skydelio ženklas?

    Skydelis prie profilio nuotraukos reiškia, kad paslaugų teikėjo tapatybė yra patvirtinta ir Paslaugos.lt administracija turi paslaugų teikėjo duomenis.

  • Kaip patvirtinti tapatybę?

    Jūsų tapatybė yra patvirtinama automatiškai, jeigu kada nors pildėte savo sąskaitą. Jeigu Jūsų tapatybė dar nėra patvirtinta, papildykite sąskaitą bent 1 €.

  • Ar mano asmeniniai duomenys yra saugūs?

    Visa pateikta informacija yra saugoma saugiuose įmonės serveriuose. UAB „Diginet LTU“ yra oficialiai registruotas Valstybinėje duomenų apsaugos inspekcijoje (www.ada.lt) kaip patikimas asmens duomenų valdytojas ir tvarkytojas.

  • Ką daryti, jeigu paslaugų teikėjas mane apgavo?

    Apgavystės atveju kreipkitės į policiją ir praneškite mums el. pašto adresu info@paslaugos.lt arba telefonu 8 652 03 000.

  • Kaip susisiekti su Paslaugos.lt administratoriais?

    Jei kils klausimų, turėsite pastebėjimų, nusiskundimų, ar tiesiog norėsite išsakyti savo nuomonę – nedvejokite ir susisiekite su mumis el. pašto adresu info@paslaugos.lt arba telefonu 8 652 03 000.

Pagal Jūsų užklausą informacijos nėra.