- Paslaugos.lt
- Paslaugos verslui
- Buhalterinės apskaitos paslaugos
- Įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas
- Vilniuje
Įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas Vilniuje
- » Įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas (135)
- » Įmonių steigimas (UAB, MB, VšĮ) (134)
- » Buhalterio konsultacija (104)
- » Individualios įmonės dokumentų tvarkymas ir pildymas (70)
- » Individualios veiklos apskaitos tvarkymas (59)
- » Inventorizacija (27)
- » Auditas (17)
- » Viešųjų pirkimų dokumentų rengimas (11)
Buhalterija naujai įsteigtoms įmonėms – paprasta, patikima, sąžininga.
UAB „Grenata Plius“ – buhalterinės apskaitos ir verslo administravimo paslaugas teikianti įmonė, padedanti augti ir veikti efektyviai.
Buhalterinės apskaitos paslaugos, bei konsultacijos Vilniuje, o nuotoliniu būdu - visoje Lietuvoje. Apskaitos paslaugų kaina nuo 100 €/mėn.
Esu buhalterė, turinti 12 metų geros buhalterinio darbo patirties su UAB ir MB. Dirbu su programa B1. Užsienio kalba- rusų, anglų. Buhalteris neuždirba įmonei pinigų, bet jis gali juos sutaupyti...
Apskaita nuo pirminių dokumentų iki FA, klientų konsultavimas. Apleistos apskaitos tvarkymas Laiku nepateiktų ataskaitų tvarkymas ir pateikimas, dokumentų archyvavimas.Likvidavimui ruošiami dokumentai
Apskaita nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės.Tvarkoma apleista apskaita.
Veržli, į klientų poreikius orientuota bendrovė teikia buhalterinės apskaitos paslaugas smulkioms ir vidutinėms įmonėms (UAB, IĮ, MB, AB, VŠĮ) nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės.
Teikiame visiems buhalterinės paslaugas. Komandoje dirba 6 profesionalūs darbuotojai. Ofisas Pašilaičiuose, Leičių g.,Vilnius. Dirbama su savo buh.programa.
Profesionali buhalterinė apskaita – tai esminis efektyvaus ir augančio verslo pagrindas.
Tvarkome buhalterinę apskaitą. Konsultuojame mokesčių klausimais. Steigiame, likiduojame, pertvarkome įmones. Tel.: +370 650 97095. [email protected] We speak English, мы говорим по-русски.
Buhalterinė apskaita UAB, MB, IĮ. Mokesčių deklaracijos, DU skaičiavimas, personalas, metinės ataskaitos, konsultacijos, apleista apskaita. Atsakingai ir laiku.
Teikiame visapusiškas buhalterines paslaugas, tvarkome ir apleistą apskaitą, rengiame pelno (nuostolio) ataskaitas ir finansines atkaitomybes. Patikimumas ir aiškumas – mūsų prioritetas.
Atlieku MB, UAB, ĮI, IDV buhalterinės apskaitos tvarkymą. Man svarbu, kad kiekvienas skaičius esantis finansinėse ataskaitose turi savo pagrindą bei paaiškinimą.
Profesionalios ir kokybiškos buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugos visų rūšių įmonėms ir fiziniams asmenims už prieinamą kainą. Įmonių steigimas. Dirba aukštos kvalifikacijos specialistai.
Esame buhalterinės apskaitos, darbo užmokesčio apskaitos ir automatizavimo paslaugų teikėja, kurios tikslas – tiekti protingesnius, greitesnius ir geresnius sprendimus.
Buhalterinės apskaitos paslaugos visų sričių mažoms ir vidutinėms įmonėms, jas teikiame visoje Lietuvoje. Ilgametė patirtis. Aukšta paslaugų kokybė.
Klientų užklausos
ieškome buhaltereriu, kure galėtų pilnai perimti PVM ir buhalterijos tvarkymą, kad man nebereiktų dėl to sukti galvos.
Apie mus:
-1 darbuotojas (direktorius)
-Esame PVM mokėtojai
-Sąskaitų kiekis: ~10–30 per mėnesį
Pajamos: gauname už programavimo paslaugas kriptovaliuta (USDC) į...
Žiūrėti daugiau »
ieškome buhaltereriu, kure galėtų pilnai perimti PVM ir buhalterijos tvarkymą, kad man nebereiktų dėl to sukti galvos.
Apie mus:
-1 darbuotojas (direktorius)
-Esame PVM mokėtojai
-Sąskaitų kiekis: ~10–30 per mėnesį
Pajamos: gauname už programavimo paslaugas kriptovaliuta (USDC) į Kriptovaliutų keityklą, ją parduodame ir gauname EUR, kuriuos persivedame į „Revolut“
Ko ieškau:
- Kad tvarkingai būtų sutvarkyti visi PVM klausimai
- Kad būtų naudojama šiuolaikiška sistema (ne B1), kur galėčiau pats matyti sąskaitas, PVM deklaracijas, grąžinimus ir pan.
- Lankstaus ir aiškaus bendravimo
Jei turite patirties su panašia veikla ir kriptovaliutų atsiskaitymais – būtų didelis privalumas.
Esu užsienyje, tad geriau rašykite žinutes, prašau neskambinkite arba whatsapp/telegram.
1. IT paslaugų. PVM mokėtoja. 4-5 darbuotojai. Apie 10-20 sąskaitų per mėnesį.
2. Prekybos internetu. PVM mokėtoja. 2 darbuotojai. Pardavimines sąskaitas faktūras iš el. parduotuvių padarysime importuoti į Jūsų buhalterine programą. Išlaidų sąskaitų iki 5.
3. Prekybos tiek inter...
Žiūrėti daugiau »
1. IT paslaugų. PVM mokėtoja. 4-5 darbuotojai. Apie 10-20 sąskaitų per mėnesį.
2. Prekybos internetu. PVM mokėtoja. 2 darbuotojai. Pardavimines sąskaitas faktūras iš el. parduotuvių padarysime importuoti į Jūsų buhalterine programą. Išlaidų sąskaitų iki 5.
3. Prekybos tiek internetu, tiek parduotuvėje. PVM mokėtoja. Yra Wolt. Yra 3 darbuotojai. Pardavimines sąskaitas faktūras iš el. parduotuvių padarysime importuoti į Jūsų buhalterine programą. Kitų sąskaitų apie 60.
4. Gamybos įmonė. PVM mokėtoja. 3 darbuotojai. Pardavimines sąskaitas faktūras iš el. parduotuvių padarysime importuoti į Jūsų buhalterine programą. Kitų sąskaitų apie 30.
Dabartinė buhalterė likučius perduotų spalio mėnesį.
Kaip dirbame:
Sąskaitas faktūras sukeliame į google drive, kur galite paprastai atsisiųsti iki einamojo mėnesio 19 d.
Pateikiant PVM, norime gauti trūkstamų sąskaitų sąrašą (jei trūksta) ir skolų sąrašą paskutinės praėjusios dienos.
Balansus priduodame kovo mėnesį. Taip pat metų eigoje gali reikėti tarpinio balanso (nevisada).
Dirbame kartu?
Turime įmonę, kuri užsiima IT sistemų kūrimu.
Klientams išrašome apie 3–4 sąskaitas per mėnesį.
Patys gauname apie 10 sąskaitų.
Įmonėje dirba vienas darbuotojas – direktorius.
Įmonė yra UAB ir PVM mokėtoja.
Buhalterija nėra pati tvarkingiausia, bet stengiamės, kiek galime, ...
Žiūrėti daugiau »
Turime įmonę, kuri užsiima IT sistemų kūrimu.
Klientams išrašome apie 3–4 sąskaitas per mėnesį.
Patys gauname apie 10 sąskaitų.
Įmonėje dirba vienas darbuotojas – direktorius.
Įmonė yra UAB ir PVM mokėtoja.
Buhalterija nėra pati tvarkingiausia, bet stengiamės, kiek galime, todėl tikimės, kad turėsite kantrybės.
Laikotarpiai:
• Rugsėjis – Gruodis 2025 (3 mėn.)
• Kovas – Birželis 2026 (3 mėn.)
Darbo pobūdis:
• Darbuotojų įdarbinimui reikalingų dokumentų parengimas ir pateikimas buhalterijai...
Žiūrėti daugiau »
Laikotarpiai:
• Rugsėjis – Gruodis 2025 (3 mėn.)
• Kovas – Birželis 2026 (3 mėn.)
Darbo pobūdis:
• Darbuotojų įdarbinimui reikalingų dokumentų parengimas ir pateikimas buhalterijai;
• Darbo užmokesčio apskaita bei kitų susijusių išmokų skaičiavimas ir pateikimas išmokėjimui;
• Pažymų, susijusių su darbuotojų darbo užmokesčiu, rengimas;
• Darbo grafikų rengimas ir žiniaraščių tikrinimas.
Reikalavimai:
• Atsakingumas ir kruopštumas;
• Anglų A2 kalbos žinios;
• Rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas.
Ieškome kas galėtų pateikti MB už 2023 ,2024 metus balansa, PNA, aiškin.raštą Registrų centrui
ir VMI po 2 deklaracijas. Bendrija veiklos nevykdė
Kainos
Kategorija / Paslauga | Kaina nuo | Vidutinė kaina | Paslaugų teikėjai |
---|---|---|---|
Įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas | 50-100 €/mėn. | 69 €/mėn. | Paslaugų teikėjai » |
Inventorizacija | 20-50 €/h | 35 €/h | Paslaugų teikėjai » |
Auditas | 35-100 €/h | 59 €/h | Paslaugų teikėjai » |
Įmonių steigimas (UAB, MB, VšĮ) | 70-189 € | 117 € | Paslaugų teikėjai » |
Buhalterio konsultacija | 20-50 €/h | 35 €/h | Paslaugų teikėjai » |
Dažniausi klausimai
-
Įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas Vilniuje - kurie paslaugos teikėjai yra geriausi?
-
Įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas Vilniuje - kurie paslaugos teikėjai pigiausi?
-
Įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas Vilniuje - kurie paslaugos teikėjai yra brangiausi?
✅ Kainos | nuo 50-100 €/mėn. |
✅ Atsiliepimų | 391 |
✅ Darbų pavyzdžių | 720 |
✅ Paslaugų teikėjų | 135 |