- Paslaugos.lt
- Paslaugos verslui
- Buhalterinės apskaitos paslaugos
- Įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas
Įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas
- » Įmonių steigimas (UAB, MB, VšĮ) (133)
- » Įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas (129)
- » Buhalterio konsultacija (97)
- » Individualios įmonės dokumentų tvarkymas ir pildymas (75)
- » Individualios veiklos apskaitos tvarkymas (62)
- » Inventorizacija (28)
- » Auditas (13)
- » Viešųjų pirkimų dokumentų rengimas (11)
Apskaita be miglos: MB, UAB, IV. Tvarkome nuo pirmo kvito iki ataskaitų. 11 m. patirtis, finansų krypties magistro laipsnis, analitinis mąstymas. Supratamai apie kiekvieną eurą.
Ieškote, kas pasirūpintų jūsų įmonės apskaita nuo A iki Z? Esu buhalterė, kuriai svarbu ne tik skaičiai, bet ir sklandi jūsų verslo kasdienybė. Susisiekite pasikalbėti apie tai, kaip galėčiau padėti..
1Office jau 16+ metų sėkmingai padeda verslams, septyniose šalyse. Teikiame visas apskaitos, įmonių steigimo, veiklos ir likvidavimo paslaugas.
Įvairių buhalterinių paslaugų teikimas mažoms ir vidutinėms įmonėms. Kaip vienkartinės paslaugos, tiek ilgalaikis bendradarbiavimas. Paslaugos teikiamos lietuvių kalba, lenkų, anglų, norvegų, rusų.
Mes ne tik tvarkome skaičius – padedame jums priimti geriausius finansinius sprendimus ir siekti ilgalaikės sėkmės
Profesionaliai teikiamos buhalterinės paslaugos aiškia ir visiems suprantama kalba. Dirbame taip, kad jums nebereiktų rūpintis buhalterija, o savo dėmesį ir energiją galėtumėte skirti verslo vystymui.
Skiriame ypatingą dėmėsį kiekvienam savo klientui, nes suprantame, kad jūsų verslas jums svarbiausias. Jeigu ir jūs norite patikimo žmogaus savo komandoje – susisiekite ir gaukite pasiūlymą skirtą tik
Mes siūlome Individualų požiūrį į kiekvieną klientą. Paslaugas, kurios padeda efektyviau valdyti įmonės finansus. Kruopštumą ir tikslumą, atitinkantį įstatymų ir klientų lūkesčius.
Teikiame visiems buhalterinės paslaugas. Komandoje dirba 6 profesionalūs darbuotojai. Ofisas Pašilaičiuose, Leičių g.,Vilnius. Dirbama su savo buh.programa.
Profesionali buhalterinė apskaita – tai esminis efektyvaus ir augančio verslo pagrindas.
Teikiame visas buhalterines paslaugas iki metinės finansinės atskaitomybės pateikimo, atstovaujame įmonę VMI, RC, VSDFV. Jei reikia, apskaitą galime vesti ir anglų kalba.
Siūlome pilną buhalterinės apskaitos paslaugų spektrą – visoje vakarų Lietuvoje.
Tvarkome buhalterinę apskaitą. Konsultuojame mokesčių klausimais. Steigiame, likiduojame, pertvarkome įmones. Tel.: +370 650 97095. [email protected] We speak English, мы говорим по-русски.
Profesionalios buhalterinės apskaitos paslaugos įvairaus dydžio įmonėms. Patikimas partneris jūsų finansams, mokesčių deklaravimui ir apskaitos tvarkymui.
UAB „Grenata Plius“ – buhalterinės apskaitos ir verslo administravimo paslaugas teikianti įmonė, padedanti augti ir veikti efektyviai.
Siekiame ilgalaikių sąntykių su savo klientais. Dirbame VERSLAS - VERSLUI principu, todėl skiriame ypatingą dėmėsį kiekvienam savo klientui teikdami savo paslaugas.
Klientų užklausos
1) Reikia pateikti finansines ataskaitas VMI ir Registrų centras už 2024m. Įmonė veiklos nevykdė. Darbuotojų nėra.
2) Taip pat domintų tolimesnis bendradarbiavimas pradėjus vykdyti veiklą.
Ieškau patikimos buhalterinės įmonės, galinčios perimti mano įmonės apskaitą. Šiuo metu paslaugas teikianti įmonė nekomunikuoja jau kurį laiką, todėl ieškau naujo partnerio.
Įmonės veikla: mažmeninė elektroninė prekyba ES valstybėse narėse.
Darbo apimtis per mėnesį:
– ~20 pirkimo dok...
Žiūrėti daugiau »
Ieškau patikimos buhalterinės įmonės, galinčios perimti mano įmonės apskaitą. Šiuo metu paslaugas teikianti įmonė nekomunikuoja jau kurį laiką, todėl ieškau naujo partnerio.
Įmonės veikla: mažmeninė elektroninė prekyba ES valstybėse narėse.
Darbo apimtis per mėnesį:
– ~20 pirkimo dokumentų
– 1 pardavimų XLSX ataskaita
– 2 įmonės automobiliai (vienas – panaudos sutartis, kitas – eksploatuojamas elektromobilis, skaiciuojamas tik nusidėvėjimas, be kuro apskaitos)
Reikalingos paslaugos:
– PVM deklaracijų teikimas (Lietuvoje)
– OSS deklaracijų teikimas kas ketvirtį (VMI sistema)
– Metinių finansinių ataskaitų teikimas VMI
– Esant poreikiui – konsultacijos
Darbuotojų įmonėje nėra, tik direktorius (aš pats).
Būčiau dėkingas už:
– kainos pasiūlymą
– paslaugų įtraukimą į kainą
– sutarties nutraukimo / perėmimo tvarką (ar padedate ją įgyvendinti)
Lauksiu atsakymo. Jei reikės papildomos informacijos – mielai pateiksiu.
Pagarbiai,
UAB'ui reikalinga buhalterinė apskaita. Daugiau informacijos prisegtuke.
Reikia padaryti ir pateikti deklaraciją už 2024m (niekas nedaryta). Darbuotojų nėra, ne pvm mokėtojai.
Kadangi įmonė nėra didelė ir pardavimai mažų sumų - ieškome ir apskaitos kainos priimtinos mums.
Kainos
Kategorija / Paslauga | Kaina nuo | Vidutinė kaina | Paslaugų teikėjai |
---|---|---|---|
Įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas | 50-100 €/mėn. | 68 €/mėn. | Paslaugų teikėjai » |
Inventorizacija | 20-50 €/h | 36 €/h | Paslaugų teikėjai » |
Auditas | 35-100 €/h | 61 €/h | Paslaugų teikėjai » |
Įmonių steigimas (UAB, MB, VšĮ) | 70-199 € | 119 € | Paslaugų teikėjai » |
Buhalterio konsultacija | 20-50 €/h | 34 €/h | Paslaugų teikėjai » |
Dažniausi klausimai
-
Įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas - kurie paslaugos teikėjai yra geriausi?
-
Įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas - kurie paslaugos teikėjai pigiausi?
-
Įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas - kurie paslaugos teikėjai yra brangiausi?
✅ Kainos | nuo 50-100 €/mėn. |
✅ Atsiliepimų | 332 |
✅ Darbų pavyzdžių | 559 |
✅ Paslaugų teikėjų | 129 |