Laurynas
Jungėsi prieš 2 dienas
Registravosi prieš 1 metus
Nario paslaugų teikėjų atsiliepimai

NEREKOMENDUOJU. Buvome užsakę paslaugą - kėdžių restauravimas (reikėjo atnaujinti tris kėdes, o tiksliau nušveisti senus dažus, perdažyti ir nulakuoti). Rezultatas - ant kėdžių praktiškai nėra lako, daug nešvarumų po dažais, vietomis nubėgimai, vietomis prieš dažymą nušveista tiek, kad net kėdės forma pakitusi. Pataikyta tik su spalva, nes davė spalvų paletę, pagal kurią atsirinkom spalvą

Yra geri meistrai ir yra Labai geri meistrai ! Džiaugiamės, giriame ir rekomenduojame ! Kompetencija, kruopštumas, organizuotumas, tvarkos palaikymas darbo vietoje, malonus ir dalykiškas bendravimas, net atvykimo punktualumas … Pranokote lūkesčius. AČIŪ ir kuo geriausios kloties Jums !

Atliktu darbu likome patenkinti.

Sveiki, kuo toliau nuo tokių meistrų. Apie kokybę net ir kalbos nėra. Atvažiavo klijuoti grindjuostes, tai priklijavo kreivai šleivai. Žadėjo atvažiuoti ir ištaisyti, bet taip ir dingo su galais. Nerekomenduoju!

Nuomavausi automobilį ir likau nusivylęs tiek paslaugos kokybe, tiek bendravimu. Automobilį grąžinau lietingą dieną, todėl išlaikyti jį švarų buvo tiesiog neįmanoma. Nepaisant to, gavau pastabų dėl neplovimo ir buvo papildomai nuskaičiuoti pinigai nuo užstato nors bet kokia plovykla tokiu oru būtų buvusi tik formalumas – vos po šimto metrų automobilis vėl atrodytų taip pat. Dar viena problema – techniniai trikdžiai Jūsų pačių parkavimo sistemoje. Dėl jų automobilio negalėjau palikti pagal instrukciją, teko ieškoti kitos vietos ir gaišti laiką, bet tai, deja, nebuvo įvertinta ar bent suprasta. Papildomai norisi atkreipti dėmesį į automobilio techninę būklę – važiuojant girdėjosi pašaliniai garsai, o salono švara atsiėmimo metu taip pat nebuvo ideali, ką jau kalbėti apie nemalonius kvapus salone. Būtų puiku, jei bendrovė daugiau dėmesio skirtų ne tik formalumams, bet ir realioms situacijoms bei žmogiškam požiūriui į klientą. Šiuo metu to tikrai pritrūko.