
Julija
Jungėsi prieš 9 mėnesius
Registravosi prieš 5 metus
Nario paslaugų teikėjų atsiliepimai

Puikiai išvalė butą, langus, sofą ir net balkoną, kuris buvo nukentėjęs nuo balandžių. Būtinai dar užsakysiu jų paslaugas 🙂

Manau, kad dalis įvertinimų čia nerikri, nes tiesiog negaliu patikėti, kad tenka kalt vienetus už viską. Sugedo indaplovė, užregistravo meistro vizitą. Laukiu visą dieną (paėmiau laisvą dieną darbe, kad galėčiau priimt meistrą) — nieks nieko. Skambinu bendru numeriu — meistras susirgo, dirbs sekančią savaitę. Na kam nebūna, bet ar negalima pranešti visiems jo klientams, kad neatvyks šią savaitę?! Sekančią savaitę vėl laukiu visą dieną (vėl laisvadienis), vėl tyla. Skambinu bendru numeriu — "su jumis susisieks", laukiu toliau — niekas neatvyko. Sekančią dieną ir vėl laukiu, nenoriu įkyrėti ir neskambinu dienos metu. Vakare armetamas ragelis. Trečią dieną skambinu — "esat eilėje, meistras turėjo susisiekti, pasakysiu, kad jums paskambintų". Laukiu iki 18 val (vėl laisvadienį paėmiau) — neskambina, todėl tariuosi su kita įmone. 19 val. "gražuolis" skambins ir sako "tai kas ten su ta jūsų skalbenkę?" 😄 Jei ką, tai pas mane indaplovė buvo sugedus ir jau gedimas aprašytas prieš savaitę. Rezultatas: paimtos 3 neapmokamos darbo dienos (reiškia kelis šimtus į minusą nueisiu), sugadinti nervai ir paslauga nesuteikta laiku. Jei būtų bent komunikacija dėl neatvykimo ir bendradarbiavimas su klientu — nebūtų blogo įvertinimo.