1. Paslaugos.lt
  2. Blogas
  3. Paslaugų teikėjams
  4. 3 didžiausios paslaugų teikėjų ...

3 didžiausios paslaugų teikėjų klaidos atsakant į klientų užklausas + komunikacijos specialisto patarimai (video)

Paskelbta 2020-01-28
klientas

Po kiekvienos išsiųstos užklausos, Paslaugos.lt komanda klausia klientų ar gavo atsakymų į užklausą ir ar turi pastabų. Dalinamės dažniausiai pasitaikančiomis klientų pastabomis.

1. Gavau daug šabloninių atsakymų.

Tai yra pagrindinė ir dažniausiai minima pastaba. Klientas puikiai supranta, jog jūsų atsakymas yra kopijuojamas ir siunčiamas visiems. Nesiųskite atsakymo neįsiskaitę ir neperskaitę užklausos iki galo. Parodykite, kad kliento poreikis Jums savarbus.

2. Siūlo ženkliai brangesnes paslaugas.

Atkreipkite dėmesį į kliento nurodytą biudžetą. Jeigu biudžetas nurodytas 100 EUR, nesiūlykite paslaugų už 200 EUR. Jeigu kliento biudžetas akivaizdžiai per mažas, nurodykite pagrindines priežastis, kodėl siūlote brangesnes paslaugas.

3. Atsakymai labai trumpi arba tik nuoroda.

Parašykite kelis sakinius, pateikite daugiau informacijos apie save ar teikiamas paslaugas. Parodykite, kad kliento poreikis Jums svarbus. Per mažai informacijos erzina būsimą klientą.

PATARIMAI: Kaip bendrauti su klientais raštu?

PATARIMAI: Kaip bendrauti su klientais telefonu?