1. Paslaugos.lt
  2. Blogas
  3. Paslaugų teikėjams
  4. Kaip elgtis, gavus nusiskundimą? ...

Kaip elgtis, gavus nusiskundimą? 2018

Paskelbta 2018-10-04

Visada malonu gauti gerus įvertinimus. Nepaisant to, jog turite ne vieną rekomendaciją, ne visada gali pavykti pateisinti kliento lūkesčius. Žinoma, linkime niekada neturėti nepatenkintų klientų, tačiau jeigu taip nutiktų, neišsigąskite, nepasimeskite, keletą kartų giliai įkvėpkite ir imkitės žemiau aprašytų veiksmų:

  1. Atidžiai perskaitykite nusiskundimą, stenkitės susivaldyti nuo emocijų.

  2. Susisiekite su klientu nedelsiant. Nusiskundimų sprendimas turėtų būti Jūsų prioritetu. Tokiu būdu parodysite, jog nesate abejingas susidariusiai situacijai ir rūpinatės savo klientais bei reputacija.

  3. Venkite ginčytis. Jūs esate paslaugų teikėjas ir Jūsų pagrindinis tikslas yra patenkintas klientas. Klientas turi žinoti, jog esate pasiruošęs išspręsti nusiskundimą taikiai.

  4. Padėkokite už išsakytą nuomonę, nes nusiskundimai padeda Jums tobulėti.

  5. Atiprašykite be kaltinimų. Net jeigu kliento nusiskundimas neracionalus, išlikite profesionalus, mandagus ir draugiškas. Nuoširdus atsiprašymas sušvelnins situaciją.

  6. Paklauskite, koks situacijos sprendimas būtų priimtinas Jūsų klientui. Jeigu reikia, užduokite daugiau klausimų, kurie leis Jums labiau įsigilinti į situaciją.

  7. Išspręskite problemą nedelsiant. Pasiūlykite kompensaciją/ nuolaidą kitam užsakymui, produkto pakeitimą ar pataisymą. Jeigu įsigilote į nusiskundimą, tikrai sugebėsite rasti geriausią sprendimą.

  8. Jeigu vis dėlto nusiskundimo išspręsti nepavyko, pateikite savo poziciją Paslaugos.lt administracijai el. paštu [email protected].