3 teisingi logotipų kūrimo sprendimai sėkmingam verslui, 2017

3 teisingi logotipų kūrimo sprendimai sėkmingam verslui, 2017

Paslaugos.lt Paslaugos.lt parašė temoje „Verslo patarimai“

Logotipas – verslo veidas. Ne tik pradedantiems savo verslą, tačiau jau ir ne vienerius metus veikiančioms įmonėms reikalingas ryškus ir įsimenantis veidas, neleidžiantis paskęsti pasiūlymų minioje. Logotipo kūrimas yra svarbi užduotis norint įtvirtinti savo įvaizdį rinkoje ir pritraukti potencialius klientus.  Šiandien pasidalinsime 3 svarbiais sprendimais, su kuriais susiduriama ir kurie nulemia, ar logotipas tinkamai pristatys jūsų verslą.


Pasirinkite tinkamą emociją – spalvą 
Tinkamai parinkta logotipo spalva gali padidinti prekinio ženklo žinomumą net 80 proc. Šis skaičius ne iš oro, o iš Lojolos Universiteto (Maryland valstijos) atlikto tyrimo rezultatų. Nustatyta, jog yra itin tamprus ryšys tarp logotipo spalvos ir tos spalvos sukeliamų emocijų. Štai pavyzdžiui, raudona kelia apetitą, todėl dažnai pasirenkama maisto pramonėje (pvz., CocaCola, Kellogg‘s). 


Spalvos ir emocijos:


Geltona – optimizmas, aiškumas, šiluma. 
Oranžinė – draugiškumas, džiaugsmas, pasitikėjimas.
Raudona – džiugesys, jaunatviškumas, ryškumas.
Purpurinė – kūrybiškumas, fantazija, išmintis. 
Mėlyna – pasitikėjimas, priklausomybė, stiprybė.
Žalia – taikus, augimas, sveikata. 
Pilka – balansas, neutralu, ramu. 


Įsivaizduokite įmonę, prekinį ženklą kaip gyvą objektą ir paklauskite savęs, kokias emocijas kelia jūsų produktai, paslaugos (ar norėtumėte, kad keltų) – tai padės tinkamiau pasirinkti logotipo spalvą.

   


Nugali paprastumas


Kuomet galvojama apie logotipo kūrimą, reikėtų rinktis kuo paprastesnes ir aiškesnes atvaizdavimo idėjas. Kuo paprastesnis logotipas – tuo lengviau įsimenamas. Papildomas „triukšmas“ nėra naudingas jokiam verslui. 


Geriausiai žinomi logotipai pasaulyje priklauso Apple, Coca-Cola, McDonald’s ir Nike kompanijoms. Žinote kas jas sieja? Paprasti ir aiškūs, lengvai įsimenami ir atpažįstami logotipai. Pažvelkite į Nike logotipą – unikalus paprastumas, o jį atpažįsta didžioji dalis mūsų planetos žmonių. 



Štai todėl verta pasimokyti iš sėkmingų įmonių patirties ir kuriant logotipą rinktis aiškų šriftą ar simbolį, emocijas ir įmonės veidą atspindinčias spalvas. Kuo mažiau elementų, spalvų mišrainės – tuo logotipas bus sėkmingesnis. 


Nebijok, jei iš pirmo karto nepavyks


Didžiausios ir seniausios pasaulio kompanijos per ilgus gyvavimo metus savo kailiu išbandė įvairius logotipų stilius ir jų logotipų evoliucija yra geriausia pamoka kiekvienam besidominčiam marketingu, įvaizdžio formavimu ar tiesiog logotipų kūrimu. Pagrindinė pamoka – nereikia prisirišti prie logotipo, jis bėgant metams gali nebeatitikti poreikių ir laikmečio stiliaus, tad pokyčiai yra gerai. Nereikia bijoti, jei iš pirmo karto nepavyks ir klientai „nušvilps“ logotipą. 


Šių kompanijų logotipų evoliucija rodo, jog galiausiai nugali paprastumas, nes jis efektyviausias. Kaip jau minėjome, reikia rinktis ryškius, tačiau neapkrautus simbolius, vengti netvarkos savo logotipe. Mažiau – reiškia daugiau. 
 

 

 

 



 


Apibendrinant, logotipo kūrimo procese svarbu pasirinkti tinkamą spalvą, siekti kiek įmanomo paprastesnio logotipo varianto ir nebijoti eksperimentuoti tol kol atrodys pasiekėte tobulą rezultatą.


O štai kam patikėti logotipo kūrimą, yra visai kitas klausimas. Kaip išsirinkti dizainerį, pakalbėsime kitą kartą. Tačiau paieška prasideda Paslaugos.lt portale. Logotipų kūrėjai su rekomendacijomis, išsamiomis ir pilnomis darbų galerijomis laukia jūsų užklausų ir yra pasiruošę sukurti iš kojų verčiantį ir pirkti skatinantį logotipą! Tereikia paspausti kelis klaviatūros mygtukus. 


Komentarai

Prisijunkite

Norėdami komentuoti, turite prisijungti arba užsiregistruoti.